Sven-Eric Holmström on tänään 23.6.2026 ilmoittanut Suomen Osakesäästäjien hallitukselle eroavansa välittömästi Osakesäästäjien hallituksesta ja puheenjohtajuudesta.
Tammikuussa 2025 puheenjohtajaksi valittu Holmström sanoo tiedotteessaan, että yhteistyö muun hallituksen kanssa osoittautui haastavaksi heti alussa. Hän on kokenut hallituksen ilmapiirin huonoksi.
– Muu hallitus saattaa toki kokea asian toisin, Holmström myöntää.
Hän kertoo harkinneensa eroa jo viime vuoden kesällä, mutta ei vielä silloin halunnut luovuttaa.
– Jatkan omalta osaltani kansankapitalismin edistämistä kuten ennenkin sijoituskouluttajana Ghost Investorissa.
– Haluan kiittää koko Osakesäästäjien toimistoa upeasta työstä liiton tavoitteiden eteen, sekä paikallisyhdistyksiä heidän tekemästään arvokkaasta työstä. Toivotan koko liitolle menestystä kansankapitalismin edistämisessä, sillä työ jatkuu, Holmström kirjoittaa.
Osakesäästäjien toimitusjohtaja Karri Salmi kiittää Holmströmiä hyvästä työstä, jota hän on tehnyt suomalaisen kansankapitalismin eteen.
– Toivotamme erinomaista jatkoa tämän työn edistämiseksi uusilla areenoilla. Yhdistyksen varapuheenjohtaja Matti Hirvonen toimii toistaiseksi yhdistyksen puheenjohtajana, Salmi sanoo.
